Tappat blogg lusten!

Hej bloggen!

Förlåt om jag inte bloggat på ett tag men när Jenny "råkade" ta bort alla inläggen så tappade jag blogg lusten:(
Plus att datorn pajjade så kunde jag inte blogga=(datorns fel)
Men nu ska jag berätta vad jag har gjort dom hära veckorna....
Först har jag varit med jenny och massa andra kompisar...
Jag har solat och badat...För en eller två veckor sen så var jag och jenny på skule berget.
Vi åkte lift upp till toppen och sen ner, sen så gick vi hela vägen upp til grottan(jobbigt)
När vi var halv vägs upp så vart jag och jenny törstiga, men vi hade inge vatten me oss så vi bestämmde oss för att dricka vattnet som rann ner för berget...det var inte så gott men men.
Lovar att bli bättre på att blogga, för jag vill ju inte svika er!

Puss / Julia.
                        


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0